Otázky ke zkoušce

Z HPM wiki
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
(Otázky)
Řádka 3: Řádka 3:
 
==Otázky==
 
==Otázky==
  
1. K čemu slouží [[Uživatel:Stepaj20#Vertex_shader.28programovateln.C3.A9_T.26L.29|vertex a pixel shader]] ?
+
1. K čemu slouží [[Uživatel:Stepaj20#Vertex_shader.28programovateln.C3.A9_T.26L.29|vertex a pixel shader]] ?
  
2. Jaký je rozdíl mezi sběrnicí a rozhraním?
+
2. Jaký je rozdíl mezi sběrnicí a rozhraním?
  
3. Nevýhoda PCI sběrnice při zapojení více karet.
+
3. Nevýhoda PCI sběrnice při zapojení více karet.
  
4. Jaký je hlavní rozdíl mezi PCI a PCI-e ?
+
4. Jaký je hlavní rozdíl mezi PCI a PCI-e ?
 +
 
 +
 
 +
<b>Zitko J.</b>--> pozn. Témata na otázky, jsem čerpal ze sešitu. Pokud se někomu dané otázky nelíbí, tak ať je upraví.
 +
Zastávám názoru, aby tyto otázky byly tématicky z látky, která byla probrána na přednáškách a cvičeních. Otázky z vlastních
 +
témat semestrálních prací bych sem nevkládal!
 +
 
 +
 
 +
 
 +
5.  Princip vytvoření barevného pixelu ze tři subpixelů R,G,B (teorie skládání barev, barevný metamerismus, ukládání a čtení dat subpixelů z paměti ).
 +
 
 +
6.  Popis jednobitového(aproximačního) D/A převodníku.
 +
 
 +
7.  Clustery: popis MPI a SGE.
 +
 
 +
8.  Požadavky na HW a OS při tvorbě počítačového clusteru.
 +
 
 +
9.  Popis DSP(výhody proti jiným mikroprocesorům, využití, výskyt).
 +
 
 +
10. Popis funkcí a specifických bloků DSP (Konvolunce,kruhový buffer, saturační aritmetika, FFT podpora, multiply accumulate).
 +
 
 +
11. Zesilovače Třída A (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)
 +
 
 +
12. Zesilovače Třída B (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)
 +
 
 +
13. Zesilovače Třída AB (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)
 +
 
 +
14. Zesilovače Třída C (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)
 +
 
 +
15. Zesilovače Třída D (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)
 +
 
 +
16. Popis zesilovačů z tříd F a G.
 +
 
 +
17. Sběrnice - popis a základní parametry (PCI,PCI-e,PATA,ATAPI,SATA,SCSI)
 +
 
 +
18. Rozhraní - popis a základní parametry(USB, VGA, DVI, HDMI, display port)
 +
 
 +
19. Výhody a nevýhody Sériového a Paralelního přístupu ve sběrnicích(rušení a HandShaking)
 +
 
 +
20. GPU - popis základní architektury(řízení elementárních jader GPU, možnost zpracování jiných, než video dat).
 +
 
 +
21. K čemu slouží Comand processor v GPU.

Verze z 16. 12. 2011, 17:48

Pokud je nějaká otázka související s tímto předmětem, na kterou byste rádi odpovídali u zkoušky, napište ji sem.

Otázky

1. K čemu slouží vertex a pixel shader ?

2. Jaký je rozdíl mezi sběrnicí a rozhraním?

3. Nevýhoda PCI sběrnice při zapojení více karet.

4. Jaký je hlavní rozdíl mezi PCI a PCI-e ?


Zitko J.--> pozn. Témata na otázky, jsem čerpal ze sešitu. Pokud se někomu dané otázky nelíbí, tak ať je upraví. Zastávám názoru, aby tyto otázky byly tématicky z látky, která byla probrána na přednáškách a cvičeních. Otázky z vlastních témat semestrálních prací bych sem nevkládal!


5. Princip vytvoření barevného pixelu ze tři subpixelů R,G,B (teorie skládání barev, barevný metamerismus, ukládání a čtení dat subpixelů z paměti ).

6. Popis jednobitového(aproximačního) D/A převodníku.

7. Clustery: popis MPI a SGE.

8. Požadavky na HW a OS při tvorbě počítačového clusteru.

9. Popis DSP(výhody proti jiným mikroprocesorům, využití, výskyt).

10. Popis funkcí a specifických bloků DSP (Konvolunce,kruhový buffer, saturační aritmetika, FFT podpora, multiply accumulate).

11. Zesilovače Třída A (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)

12. Zesilovače Třída B (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)

13. Zesilovače Třída AB (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)

14. Zesilovače Třída C (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)

15. Zesilovače Třída D (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)

16. Popis zesilovačů z tříd F a G.

17. Sběrnice - popis a základní parametry (PCI,PCI-e,PATA,ATAPI,SATA,SCSI)

18. Rozhraní - popis a základní parametry(USB, VGA, DVI, HDMI, display port)

19. Výhody a nevýhody Sériového a Paralelního přístupu ve sběrnicích(rušení a HandShaking)

20. GPU - popis základní architektury(řízení elementárních jader GPU, možnost zpracování jiných, než video dat).

21. K čemu slouží Comand processor v GPU.

Osobní nástroje
Jmenné prostory
Varianty
Akce
Navigace
Nástroje