Otázky ke zkoušce
Řádka 51: | Řádka 51: | ||
21. K čemu slouží Comand processor v GPU. | 21. K čemu slouží Comand processor v GPU. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | '''poznamka k otázce č.6''' nemel by to byt spise A/D prevodnik?;-) |
Verze z 17. 12. 2011, 11:19
Pokud je nějaká otázka související s tímto předmětem, na kterou byste rádi odpovídali u zkoušky, napište ji sem.
Otázky
1. K čemu slouží vertex a pixel shader ?
2. Jaký je rozdíl mezi sběrnicí a rozhraním?
3. Nevýhoda PCI sběrnice při zapojení více karet.
4. Jaký je hlavní rozdíl mezi PCI a PCI-e ?
Zitko J.--> pozn. Témata na otázky, jsem čerpal ze sešitu. Pokud se někomu dané otázky nelíbí, tak ať je upraví.
Zastávám názoru, aby tyto otázky byly tématicky z látky, která byla probrána na přednáškách a cvičeních. Otázky z vlastních
témat semestrálních prací bych sem nevkládal!
5. Princip vytvoření barevného pixelu ze tři subpixelů R,G,B (teorie skládání barev, barevný metamerismus, ukládání a čtení dat subpixelů z paměti ).
6. Popis jednobitového(aproximačního) D/A převodníku.
7. Clustery: popis MPI a SGE.
8. Požadavky na HW a OS při tvorbě počítačového clusteru.
9. Popis DSP(výhody proti jiným mikroprocesorům, využití, výskyt).
10. Popis funkcí a specifických bloků DSP (Konvolunce,kruhový buffer, saturační aritmetika, FFT podpora, multiply accumulate).
11. Zesilovače Třída A (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)
12. Zesilovače Třída B (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)
13. Zesilovače Třída AB (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)
14. Zesilovače Třída C (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)
15. Zesilovače Třída D (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)
16. Popis zesilovačů z tříd F a G.
17. Sběrnice - popis a základní parametry (PCI,PCI-e,PATA,ATAPI,SATA,SCSI)
18. Rozhraní - popis a základní parametry(USB, VGA, DVI, HDMI, display port)
19. Výhody a nevýhody Sériového a Paralelního přístupu ve sběrnicích(rušení a HandShaking)
20. GPU - popis základní architektury(řízení elementárních jader GPU, možnost zpracování jiných, než video dat).
21. K čemu slouží Comand processor v GPU.
poznamka k otázce č.6 nemel by to byt spise A/D prevodnik?;-)