Otázky ke zkoušce

Z HPM wiki
Přejít na: navigace, hledání

Pokud je nějaká otázka související s tímto předmětem, na kterou byste rádi odpovídali u zkoušky, napište ji sem.

Otázky

1. K čemu slouží vertex a pixel shader ?

2. Jaký je rozdíl mezi sběrnicí a rozhraním?

3. Nevýhoda PCI sběrnice při zapojení více karet.

4. Jaký je hlavní rozdíl mezi PCI a PCI-e ?


Zitko J.--> pozn. Témata na otázky, jsem čerpal ze sešitu. Pokud se někomu dané otázky nelíbí, tak ať je upraví. Zastávám názoru, aby tyto otázky byly tématicky z látky, která byla probrána na přednáškách a cvičeních. Otázky z vlastních témat semestrálních prací bych sem nevkládal!


5. Princip vytvoření barevného pixelu ze tři subpixelů R,G,B (teorie skládání barev, barevný metamerismus, ukládání a čtení dat subpixelů z paměti ).

6. Popis jednobitového(aproximačního) D/A převodníku.

7. Clustery: popis MPI a SGE.

8. Požadavky na HW a OS při tvorbě počítačového clusteru.

9. Popis DSP(výhody proti jiným mikroprocesorům, využití, výskyt).

10. Popis funkcí a specifických bloků DSP (Konvolunce,kruhový buffer, saturační aritmetika, FFT podpora, multiply accumulate).

11. Zesilovače Třída A (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)

12. Zesilovače Třída B (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)

13. Zesilovače Třída AB (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)

14. Zesilovače Třída C (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)

15. Zesilovače Třída D (pracovní bod, účinnost, vlastnosti zesílení - linearita)

16. Popis zesilovačů z tříd F a G. (Štěpánová - Nemá to být G a H ? Aspoň já to tak mám v sešitu.), já si tak ymyslím, že to mají být G a H, Maštera

17. Sběrnice - popis a základní parametry (PCI,PCI-e,PATA,ATAPI,SATA,SCSI)

18. Rozhraní - popis a základní parametry(USB, VGA, DVI, HDMI, display port)

19. Výhody a nevýhody Sériového a Paralelního přístupu ve sběrnicích(rušení a HandShaking)

20. GPU - popis základní architektury(řízení elementárních jader GPU, možnost zpracování jiných, než video dat).

21. K čemu slouží Comand processor v GPU.


poznamka k otázce č.6 nemel by to byt spise A/D prevodnik?;-)

probíral se D/A převodník se struktůrou R-2R a od něj odvozenej jednobitovej aproximační... tak jsem napsal do otázek D/A

Osobní nástroje
Jmenné prostory
Varianty
Akce
Navigace
Nástroje